mungkin mereka tidak tahu


Assalamualaikum wbt...
"Mungkin mereka tidak tahu, aku juga punya hati dan perasaan.
Mungkin mereka tidak tahu, aku juga tahu erti tersinggung dengan setiap patah bicara mereka.
Mungkin mereka tidak tahu, aku juga tahu erti terluka dengan kata-kata mereka.
Mungkin mereka tidak tahu, aku cuma insan biasa yang tak mampu untuk bertahan dengan perlakuan mereka.
Mungkin mereka tidak tahu, aku ialah seorang insan yang lemah imannya, lantas kepercayaanku kepada mereka boleh lenyap cuma dalam sekelip mata.
Dan aku yakin, mereka memang tidak tahu kerana mereka bukan aku."

aku mohon, jangan biarkan gelaran ‘tidak thiqah’ melekat pada diri kalian. :|

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..

:: TRAUMA ::