~✿ ADA APA DENGAN USRAH? ✿~

wbt
 
USRAH ibarat seseorang sedang mencangkul tanah, mereka nampak pada ZAHIRNYA..namun mereka TIDAK TAHU sebenarnya kita sedang membina BATAS..

Begitu juga usrah, mereka nampak kita BERHIMPUN..tetapi mereka tidak tahu sebenarnya kita sedang MEMBINA semula ISLAM di dalam HATI kita..

>>> BERUSRAHLAH hingga ke SYURGA..(✿◠‿◠)

p/s:
Kini aku telah berusrah dan mentarbiyah diriku. Sudah hampir 3 tahun aku mengikutinya. Entah bagaimana aku telah menjadi insan yang dipilih oleh ALLAH? Namun aku bersyukur sangat-sangat..First moment, yang aku ingat ketika join usrah, aku telah diberi tugas untuk membantu "Program  Puteri Ku Sayang". Di mana aku dikehendaki mencari lagu yang sesuai dan membuat slide untuk program tersebut. That's all. Bermulalah episod usrahku... Terima Kasih YA ALLAH...

Comments

  1. insyaAllah, didalam usrah diumpakan sebagai majlis ilmu ye dok.. malaikat mendoakan kita sepenjang waktu itu.. mudah2an Allah sentiasa memberi kita kesempatan untuk sentiasa menrima tarbiyah daripadaNya.. InsyaAllah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..

:: TRAUMA ::