Muzikal Teater

Assalamualaikum..Hye u alls? How are You? Harap-harap semua sihat ya. Entri kali nie pasal "muzikal teater" yang saya join di CIAST sempena  MALAM ERA 60,70an. First time saya join jenis mcam nie after chorul speaking kat JMTI. Saya tidak berapa hebat sangat dalam seni kebudayaan. I want try new experience.

choral speaking jepun time PKM anjuran JMTi.. Kalau nak tgok video 

MUZIKAL TEATER @CIAST

Saya suka melihat persembahan teater.. Tapi x banyak la. First time, saya pergi time belajar kat JMTI  dekat dgn rumah P.Ramlee.. X ingat sangat nama tempat dya.. Sorry yer. Buat pertama kalinya,jatuh cinta dengan persembahan teater.. Saya amat teringin melihat persembahan teater kat Istana Budaya. Ia belum tercapai lagi.. Insyaallah.. coming soon!!!

Tiada ap yang mampu saya ucapkan, Jom terjah gambar  ketika malam muzikal teater @ CIAST:-




 antara pelakon muzikal

Geng UMV2 bersama hadiah kemenangan

Pelakon with hadiah kemenangan yang tidak disangka-sangka... :)

p/s: Seronok sangat.. Banyak pengalaman.. Moment di CIAST...Tidak sangka masuk bahagian dalam muzikal teater..hehehe..
Tertiba meminati seni kebudayaan la pulak..hahah

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

gATHerInG tkM

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..