Mengisi masa lapang.. with OrigaMi sTar..

Assalamualaikum..Ketika  menaip entri ini, hujan telah membasahi bumi Shah Alam. Alangkah indahnya jika dapat tidur. Katil dan bantal sudah memanggil untuk 'landing time'. Wait!! Bagi Habis taip entri nie dulu yer... Namun, kukuatkan diri untuk menulis coretan tintaku ini. At least can improve  dalam penulisan nie.

Tiada cerita menarik, Minat untuk berorigami kini kembali. Tertiba ja  terasa ingin wat origami bintang. Sebab smlm saya keluar sekitar Shah Alam, then saya nampak kertas origami, saya terus beli. Tanpa memikirkan antara keperluan, kepentingan ataupun perkataan yang sama erti dengannya.
Bosan... x wat apa-apa pada hujung minggu an.. So, saya wat la origami nie..

dari  sumber google


Ini sahaja cerita saya, Tiada ap yang menarik untuk dikongsi bersama. Next time, insyaallah saya akan berkongsi bersama dan lebih bermanfaat.Insyaallah. Semoga kita berjumpa lagi. Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

LELAKI DAMBAAN JIWA

gATHerInG tkM