2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..

Assalamualaikum.. 
Alhamdulillah hari ini keluar pergi berjalan-jalan di muka bumi Allah bersama kawan-kawan perempuan di CIAST.. Walaupun, tidak banyak tempat dilawati, namun kemanisan persahabatan itu amat terasa. Walau hanya sekejap kita bersama. Pasti kita akan mengimbau kenangan kita bersama di sini.

Tiada ungkapan yang mampu dilafazkan. Hanya doa sahaja yang dapat disampaikan. Bila kulihat persahabatan ini, Teringat sahabat-sahabat di tempat study lama.  Ada yang sudah bekerjaya, ada yang sambung belajar. Mungkin sukar untuk kita bersama seperti dahulu lagi... Walau bagaimanapun.. ALL THE BEST yer..


sahabatku di tempat study JMTi

Ops!!  Nak kongsi  mengenai tajuk entri di atas "2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku.."tapi dah melaluk cerita pasal lain.. heheh.. Itu hanya sampingan yang ingin dikongsikan.. Idea datang mencurah ketika aturcara untuk mengarang bermula..

14/10/2012 - Saya dan kawan-kawan perempuan saya iaitu Nurul dan Nisa telah pergi ke Subang Jaya.  At least tahu juga kat mana Subang Jaya...haha... Pemandu arah adalah Nisa la.. Saya dan Nurul hanya mengikut...hahha... Perjalananku ke sana menggunakan KTM Komuter dari Stesen Shah Alam ke Stesen Subang Jaya.. Hanya RM 1 untuk sehala. Kalau pergi balik RM2 la..hehe. Kami menggunakan kudrat yang ada berjalan kaki plus KTM... Sebab ia dekat saja dengan stesen keretaapi..So, dah jimat dah kat situ..

Tiada ap yang nak diceritakan, jom lihat gambar-gambar di bawah, x banyakpun:-

















p/s: Tiada ap yang mampu ku ucapkan, Jzkk sahabat-sahabtku, Dimana korang ad , saya still doakan kalian. Memory kita tetap terpahat di ingatanku..

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

:: TRAUMA ::