KARNIVAL PEMBELAJARAN SEPANJANG HAYAT


Assalamualaikum..Apa khabar semua? Sudah lama tidak berkongsi cerita, info dan sebagainya. Kesibukan dalam 3 month menyebabkan entri tidak dapat di 'post' kan.[sibuk ke..]. Kembali kepada topik asal tadi. Hari ini saya dan rakan seperjuangan di CIAST, Shah Alam telah pergi ke karnival nie. Memang best banyak info dapat and then dapat mcam2 kat situ..hehehe.. Mesti korang tahu bila ada karnival, korang akan kutip pamplet, beg, pen dan buku nota yang setiap agensi yang menyertai. Betul tak? Bagi saya betul la, disamping dapat info, kita kutipla apa2 yg patut..hehehe. Saya pergi dari pukul 9.00 pagi hingga 2.30 petang. Macam2 aktiviti yang dijalankan, kebanyakan adalah aktiviti kemahiran. Semua ada. Tujuan utama saya pergi nie untuk mengisi masa lapang. Dah la jadi perantau. So, peluang ini saya ambil untuk melawat tempat baru. Al maklum saya tak pernah keluar dari Pulau Pinang. Asyik2 Kedah, Perak, Perlis. Itu aje yang saya tahu. Sekarang ini jadi perantau, kena taw la tempat-tempat menarik kat Shah Alam dan area yang berdekatan. Dengan menyertai program ini, saya dapat tahu tempat kat sini. Di samping dapat melihat gelagat orang kat sini. That's all entri saya.Sekian . Wassalam.

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

gATHerInG tkM

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..