Dunia buku....

Assalamualaikum..Apa khabar semua? Harap-harap kalian sihat ya di samping keluarga tercinta ya dan orang yang di sayangi. Entri kali menyentuh pasal  "DUNIA BUKU". Why???? Dah lama  tak mengarang menjadi kaget sebentar. :P

Kembali kepada cerita asal tadi, saya amat merindui dunia buku kerana saya amat menyukai buku dan pernag menjadi pegawas pusat sumber hampir 4 tahun di sekolah dan hampir 9 bulan saya bekerja di kedai buku and dapat banyak pengetahuan pasal dunia buku.Namun rezeki untuk belajar dalam bidang pustakawan tiada rezeki buat masa sekarang.May be duniaku skrang adalah bidang teknikal. Malah  bekerja di dunia buku,, dapat melatih diri untuk serve customer sebaik mungkin. Something ada customer ok, ad yang tak ok.. Ia juga dapat membina keyakinan diri untuk berhadapan dengan pelbagai ragam manusia. Tak kira berpangkat  tinggi atau rendah. Sama saja.

31 ogos 2012, hari merdeka, tamatlah perkhidmatan ku di Hasani Books Prai.That's a lot to everything. Banyak saya pelajari dimana bagaimana cara menbuat order buku kat publisher, mengetahui buku yang top kat pasaran dan sebagainya. Terlalu banyak hendak diceritakan. Hanya setakat ini saja yang mampu saya ceritakan. Terima kasih semua kawan-kawan di HASANI BOOKS PRAI.... :)


cindel,me,ecah kak nad..

bersama member di kdai..

3 kaK YoNG

bersama sahabatku, cIk NoRA.. skrang study kat UMP :)

really miss them...<3<3<3<3

notakaki:- 
gambar bukan time saya last day  tapi 2 Kak Yong saya yang Last day. Time bulan puasa 31/07/2012. Thanks a lot to everything...<3<3<3<3

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

gATHerInG tkM

LELAKI DAMBAAN JIWA