Menjelang DUA hari lagi!



Assalamualaikum sahabat semua!

Menjelang dua hari lagi,
Ulang tahun saya berada di dalam dunia penulisan.

Masih tak percaya!
Saya sudah berada di dalam dunia penulisan. Hanya langkah pertama telah merubah segalanya.

Hanya doa dari sahabat semua. Doanya dimakbulkan.

Allahu Akbar!
Allah sebaik-baik perancang.

Dalam masa dua tahun, 10 karya berjaya telah diterbitkan dan beberapa karya masih dalam proses penerbitan. Doakan ya🤗

Jom tengok gambar dibawah. 3 karya ini berjaya masuk ke kedai buku. Speechless!

Tak disangka, seorang pembantu jualan di kedai buku, berjaya menghasilkan karyanya bersama sahabat penulis lain.

Teruja,bahagia dan gembira!
Melihat buku di rak buku..

Jika ada yang berminat dengan naskhah ini, boleh hubungi saya.

2019, hanya bergambar didepan kinokuniya
2021 buku berjaya masuk  di sini.

Speechless!

Maafkan saya! Typing error sepatutnya tulis tahun 2021. Teruja punya pasal kan😂
Inilah buku pertama saya berjaya masuk di tempat kerja. Tak disangka. Speechless. Biarlah gambar berbicara.

Hadiah Raya tahun ini. Buku puisi pertama ditulis dalam Tarian Tinta. 

Yeay! Masuk kedai buku. Syukur, alhamdulillah. Lagi bersemangat untuk menukang aksara. Kredit gambar diambil dari Grup Kumpulan Penulis AID.


Tak disangka pula, dapat anugerah karya paling pantas dihantar. Terima kasih kepada AID Conference atas kenangan ini.


Insya-Allah. Akan menyusul lagi aksara dan bait saya. Inilah mukaddimah saya, untuk 16 Mei yang bakal menjelang nanti.

Semoga perkongsian ini dapat memberi inspirasi pada orang lain.

Salam sayang,
Nur Aida Basir
14 Mei 2021
Padang Serai, Kedah DA

Comments

Popular posts from this blog

gATHerInG tkM

LELAKI DAMBAAN JIWA

Bingkisan untuk AYAH