UMV2 DALAM KENANGAN PART 1

Assalamualaikum... Melihat tajuk di atas "UMV2 DALAM KENANGAN". Terlalu banyak kenangan yang dicipta di CIAST. Secara jujurnya, banyak yang saya pelajari kat sana. Malah, yang tak pernah saya buat ada jugak.Seriously, saya tak tipu..huhuhu.. First time, saya dapat budak kelas yang sporting. Dan yang penting lagi .. dalam kelas saya tiada yang MEROKOK.. Alhamdulillah.. Semua budak lelaki dalam kelas bukan jenis yang suka merokok..huhuu.. Tiada dapat kuungkapkan, terima kasih kerana sudi menjadi kawanku sepanjang di CIAST..Terlalu banyak moment bersama korang..Dah adat la, something gaduh2 manja...usik mengusik.. bergurau senda.. jalan2 bersama.. Mesti best!! kalau diingatkan balik..Kini ia hanya tinggal kenangan.. Hanya doa dapat kuiring untuk kalian semua.. LUV U ALL!!!!!

JOM LIHAT KENANGAN YANG MENGUSIK JIWA!!!!!!!!!!!!!!
 
 
 

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..

:: TRAUMA ::