Trip tour to MELAKA

Assalamualaikum.. Hye peeps.. Hari ini dah tiga entri yang saya berkongsi dengan anda semua...Setelah sekian lama tak hupdate dalam blog nie..Untuk kali ini saya akan berkongsi percutian yang sekejap bersama kengkawan saya di Melaka.. Hanya tiga orang sahaja yang join... Insyaallah,next plan harap2 dapat la yang lain join..huhuhuhu.. Plan ini memang tidak dirancang.. Ini disebabkan saya br abis belajar, idir san dok tgh cuti n si sue yg belajar kat utem.. dok stat study week.. So, km semua curi2 masa sekejap untuk bertemu di Melaka.. Pemandu pelancong semestilah Si Sue kan.. Sebab dya yang dok Melaka.. Saya n idir san hanya mengikuti segala tempat yang di suggest oleh Syuhada..huhuhu..Kami melancong sekitar Dataran Pahlawan.. Tapi memang best la..
Hurm... tak tahu nak cakap cam na lagi.. i'm happy sangat dapat jejak kat Melaka... My favourite place because penuh dengan cerita dan kesenian di Melaka..huhuhu

Jom terjah gambar di bawah:-

 
Photo 
PhotoPhotoPhotoPhoto: Trip tour Melaka.Photo 

Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

LELAKI DAMBAAN JIWA

gATHerInG tkM