Good News!!!

Assalamualaikum....

Bersykur ke hadrat ilahi dengan limpah kurnianya dapat ku hirupkan ditanah yang gersang ini. Di samping melihat keindahan alam yang semakin berkurang seri dan hijaunya akibat pesat membangun. OK, now , kita patah balik ke tajuk asal [ GOOD NEWS!!!].

Why Good news?
Ini bukan sebab dapat kerja baru, dpat tawaran sambung belajar TAPI dapat buku baru yang akan diletakkan di tempatku bekerja iaitu DEPARTMENT SEKOLAH at Hasani Books Prai.hehehe..

BUKU BARU


NI LAH BUKU YANG AKAN DILETAKKAN DI DEPARTMENT SEKOLAH.





Seronok sangat buku nie ada.. Pasal apa?? X la ramai yang tanya. Ada la sorang dua tanya.... Nak order, department lain still barang banyak lagi. Hmmm...  So sad la  :( 

So, i think hole sekjap buku nie. Kalau buku depatment len abis join skali la order buku 2..
Today, salesman publisher Ameen mai kedai. Cam biasa la, mai check buku depa. Cam na ok ke x?
Time salesman mai, kami baru je balik dari surau solat asar. then kak sekerja bgtaw salesman ameen mai.. [ padahal nak tanya nak makan wafer kat leomag 2 ke x?].

So, jumpa sat salesman 2, then dya bagtaw nak letak buku musleh lebih kurang cam 2 la..  kmi apalagi  on' je la. Salesman 2 agak terkejut la, sbb km taw buku..hehhe ... bangga la sat.. tapi km x maw quantiti yang banyak just nak tengok market cam na  ok ke x?? dya kata dalm 3 buah ja..  Then, km terus kedepan nak bgtaw member suruh order wafer kat leomag. 

That's all. Tiada yang istimewa untukku beritahu melainkan buku-buku yang menemaniku selama 9 bulan bekerja di kedai buku.huhuhu..I'm so happy. Banyak suka duka, pengalaman yang mematang diriku.
THE END....

#
#
#
#

Notakaki:-
km digunakan adalah saya( bahasa utara). bekerja di kedai buku...[ tercapai impian untuk bekerja di kedai buku....huhuhu]


Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

gATHerInG tkM

LELAKI DAMBAAN JIWA