SEGMEN : Kad raya dari cik Abbit


klik SINI.... untuk join k

Assalmualaikum.. di sini saya nak cerita pengalaman masa time raya. Skema tul ayat nie..hihihi.....
Firstly, setiap kali raya mesti x balik kampung. Saya x ada kampung. X macam mana orang lain. :(
Saya teringin nak balik kampung, nak merasai suasana balik kampung.huhuhu. Kalau macam 2 saya kena kahwin orang jauh la.hihihi

Jom patah balik, cerita pasal pengalaman hari raya,  saya suka makan kat rumah Mak cik saya kat Bagan, Penang. Sebab dia masak sungguh sedap. Mak Cik masak banyak sangat sampai makan sampai kenyang la. Tak terkira nak dikatakan. Every year, di situlah tempat kami berkumpul. X da tempat lain dah. Mak Ayah satu senegeri. So, raya pun dalam negeri Pulau Pinang je la.huhuhu.

Ops!!! Sebelum terlupa.. pengalaman menjadi kanak-kanak @budak kecik paling tidak dilupakan.
SEBAB????
>>> Dapat duit raya banyak-banyak [boleh capai angka RM600++ lagi tu]
>>> Dapat baju baru banyak-banyak
>>> p kutip duit kat rumah org

Ok. sampai kat sini saja cerita saya. Sebelum saya mengundur diri saya mengucapkan Salam Ramadhan n Selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Semoga kita akan bertemu lagi Ramadhan akan datang. Insyaallah. Jangan lupa puasa ya, kawan!!!


Tarikh akhir join : 12 OGOS 2012





Comments

  1. Dear, sila jenguk entry ini : http://iniidopaku.blogspot.com/2012/08/nak-kad-raya-tak.html

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

LELAKI DAMBAAN JIWA

gATHerInG tkM