Alhamdulillah...

Assalamualaikum...
Bersyukur sangat-sangat, berkat ramadhan tahun ini. Bulan september, saya akan study balik. Dah dekat setahun saya x study balik. Walau apapun saya akan buat yang terbaik.. Saya study x lama manapun 9 1/2 bulan ja. 3 1/2 bulan ada kat Shah Alam selebihnya bakal menjalani praktikal. Tempat x tahu lagi la. Macam x sabar nak study tinggal bberapa minggu ja lagi sebelum berhijrah ke Shah Alam. [ xtahu nak cakap apa lagi. i'm very happy now... dpt mesej dr sms blast CIAST, ingatkan x dapat dah..Syukur alhamdulillah]



 Nie la bakal tempat belajar saya untuk VTO...

notakaki:-  Ops!!Kena antar surat resign dah nie..huhuhu


Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

gATHerInG tkM

Malam Kemuncak Citra Ramadan 2021