♥ DOA ♥

♥ DOA ♥

★ Ukhuwah Fillah Abadan Abada ★

Ukhwah yang dibina antara kita,Biarlah seperti seutas tasbih,
Ada awal, Tiada penghujungnya, Dicipta untuk mengingatiNYA,

Dibahagi untuk cintaNYA, Diratib demi redhaNYA.....
Ukhuwah Fillah Abadan Abada


★ MUTIARA KATA ★

Apabila seseorang wanita mengatakan dia sedang bersedih, tetapi dia tidak menitiskan airmata, itu bererti dia sedang menangis di dalam hatinya. Temannya adalah airmata.. Apabila dia tidak menghiraukan kamu setelah kamu menyakiti hatinya, lebih baik beri dia waktu untuk menenangkan hatinya sebelum meminta maaf. Dan wanita sulit untuk mencari sesuatu yang dia benci untuk orang yang paling dia sayang..

Wahai WaniTA kasihanilah KAmi.. (KauM ADAm

Elly bangun tidur. Terus ke meja study. On laptop.  
Password : ******

~~~~~~~~


Welcome


Cursor di arah ke YouCam.


“nak snap pic dulu la. Muka baru bangun tidor..yeeaaahh!!”


Klik..klik..klik…


Save in…’aku cute’ folder.


Cursor di arah ke Celcom..double click! Connect…


“Yes! Dapat pun connect. Ingatkan dah terminate..hehe”


www.facebook.com


email password


aku_cute@yehaa.combact ******


upload photo


create album : buchuk baru bangun tdo!ngee~


location : -


“da settle da upload..yes!”


Muhd Khairy likes your photo


Boboy commented on your photo


Haziq, haikal, boboy and 26 others friends commented on your photo.


“Giler banyak..hehe baru je letak kot”


Boboy : awak ni cute sgt la..mcm amoy!


Khairi : cun abis~


Haziq : sgt comel la dia br bngun tdo..alolo~


Elly : eh..xla..mne ade..trime kasih..xcute pun…


1 message received


Opening……


Unknown :


“wah..cantik gambar. Awak ni memang suka tayang muka kat orang ke? Tahu la muka tu cantik tapi tak perlu lah nak tayang sangat der. Jaga la muka tu untuk suami. Kalau setakat 2 3 gambar ok jugak tapi kalau dah bangun tidur pun awak nak bagi tunjuk kat orang, koyak la macam ni..koyak iman kaum adam weh…nak bertanggungjawab ke kalau iman lelaki koyak disebabkan awak?? Saya tengok gambar awak yang da lama bangun tidur pun macam baru bangun tidur je sebab tak bertudung. Setahu saya orang baru bangun tidur, tak bertudung. 

Lagipun dress up awak gempak sangat la…baju mahal tapi kain sikit. Duit dah banyak keluar beli baju, tapi ketat-ketat jugak. Saya yang tengok ni pun dapat rasa sempit dada pakai baju macam tu. Bukan sengaja nak tengok, dah korang tunjuk, susah la saya  dan lelaki lain nak jaga pandangan.

Tolonglah kasihankan ktorang ni. Ni yang saya nak tanya sangat ni..gambar awak yang lain mata semua hitam2 dek celak, bibir merah dek lipstick memang macam anak patung la. Rajin pulak korang make-up macam tu kan?hehe agak-agak antara pakai make-up dengan berwudhuk, mana lebih cepat & senang? K la..saya tahu awak tahu y awak sendiri TAHU y awak tengah mendedahkan aurat awak pada orang yang tak sepatutnya. Janganlah jadi perosak iman kami. Terima kasih luangkan masa..salam =) ”


Logout

wallahu'alam~
Syukran jazilan sbb sudi membaca...Ada masa datang lagi singgah sini... ♥♥♥

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

★ TRUST IN ALLAH ★