Team building Part 1



Assalamualaikum.. hye peeps!! Lama x menulis di blog ini. Disebabkan kesibukan melakukan assignment yang diberkan oleh tenaga pengajar. Alhamdulillah setakat ne dapat mengurus dengan baik setiap tugasan yang diberikan.Syukur. Macam x percaya sudah hamper 2 bulan belajar di ciast. Tinggal lagi sebulan lebih sebelum g internship. Aduih.. sedihnya.. best sangat2 dok sini..huhu

Kembali kepada asal entri kita kali ini, mengenai team building yang dianjurkan oleh mpp di ciast. Xtviti di jalanka selama 2 hari 1malam. Kalau diikutkan kepadatan xtviti  hanya 1 hari ja dok kat sana.. dengan kekuatan anggota seramai 57 orang. Inii dia tempat dya:- d-ambang resort di mana kami melakukan aktiviti team building.

Antara program yang dijalankan :-
1.       Mini war games
2.       Jungle trekking
3.       Water confident
4.       Rafting/berakit.

Untuk pengetahuan, semua xtvt dah biasa buat. Cuma x selalu la..hehehe.. Paling saya nervous, time water confident. Actually saya takut sebenarnya, takut lemas jer.. Alhamdulillah dengan bantuan jurulatih saya berjaya melakukannya dengan terbaik.. alhamdullillah saya Berjaya melakukannya. 

Selain itu juga, rafting di sungai Pahang adalah sungai kedua saya berakit. Sebelum ini, saya pernah berakit di sungai perak.. Sungai perak terlalu banyak moment la. Macam2 kejadian berlaku time berakit di sungai perak.. jom ke entri seblum ini  Mukhayyam.
Sebelum berangkat pulang ke ciast.. kami semua bergambar untuk dijadikan kenangan.. Gambar team building nanti saya akan upload next entri..wokey.. hanya setakat itu sahaja cerita saya.. Salam.


Comments

Popular posts from this blog

Terkesima.. menerima ucapan "Selamat Hari Guru"

2# Berjalan-jalan bersama kawan-kawan CIASTku..

:: TRAUMA ::